Veilig geland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvonne Menkema - WaarBenJij.nu Veilig geland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvonne Menkema - WaarBenJij.nu

Veilig geland

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

17 Oktober 2013 | Thailand, Bangkok

Hallo allen,

Heerlijk zo'n toetsenbord waarvan je de 'e' drie keer zo hard in moet drukken in vergelijking met de overige toetsen.
Maar god julli bgrijpn ht vast wl :)
Ik zit hir in de lobby van Nw world city hotl. Inmiddls opgefrist en wel. Het is nt na de middag.
Na n voorspodige vluht, enige turbulnti, nit al t vel slaap, zijn we vanochtend om half 7 gland in Bangkok. Er stond n lange rij bij d immigrati dus het duurde wl vn voor w aan d beurt waren. Op Schiphol n in ht vligtuig slchts 2 risgnotn getroffn. Het was nit als vorig jaar dat d grop bijeen in ht vligtuig zat. Maar god we hbbn lkaar op Bangkok wel gvondn.
Nai (gen schrijffouten), onz reislidr stond ons al op te wachten. In dri minibusjs zijn w naar het hotl greden. Door het drukk vrker duurd dit ongver n uur. Ht is zwaar bewolkt n regent.
Als we om half 10 aankomn in ht hotl zijn d kamrs nog nit allmaal klaar. Mt ht grootst dl van d grop lopn we erst n rondj door d stad en nmn w tijd om en apj t ten. Daar was ik wl aan to.
Vrvolgns retour hotl, tijd voor n vrfrissend douch. En dat lukt wl als r nauwlijks warm watr is.
Glukkig is ht buitn klammig warm, dus hl rg is ht nit.
W hbbn nu d rst van d middag vrij. Pas om 6 uur hovn w t vrzamlen voor en nadre knnismakig mt Nai om d nosig zakn door t nmn dnk ik ook. n ik ga r maar van uit dat w dan ook rgens gaan ten samn.
Aangzin ht nog stds rgnt, blijvn w hir misshin maar vn bijkomn van d lang ris. Ik mrk wel dat w n nachtj hebbn ovrgslagn. Hopnlijk slaap ik vannacht btr want morgnavond rijdn we pr nachtbus naar Chiang Mai.
Maar god rst maar ens zien wat vandaag en morgn m vrdr brngn.

Kunnn julli r wijs uit wordn???

• 17 Oktober 2013 - 10:06

Gerben-jan:

Ik heb het begrepen. Goede reis.

• 17 Oktober 2013 - 10:08

Pap En Mam:

We konden het verhaal wel begrijpen. Je bent in ieder geval goed aangekomen en hebt inmiddels de reisgenoten ontmoet. Vandaag rustig aan en een nachtje goed slapen dan kom je wel weer bij. Veel plezier! Groetjes.

• 17 Oktober 2013 - 18:10

Siggie:

Veeel plezier. Goede reis verder:)

• 18 Oktober 2013 - 23:26

Marianne:

Fijn dat je goed bent aangekomen! Veel plezier!

• 20 Oktober 2013 - 21:59

Lisanne:

Ondanks de missende letters, alles begrepen! Heel veel plezier verder!

• 21 Oktober 2013 - 17:09

Kees:

lekker bijgeslapen? nu genieten en echte start van vakantie!

• 23 Oktober 2013 - 13:06

Pap En Mam:

Leuk weer een bericht te krijgen. Regen geen gebrek dus. We hebben inderdaad al foto's bekeken, ook bij reisgenoten. We zijn blij dat het naar de zin gaat. De eerste week zit er al weer op. De poes ligt hier heerlijk bij ons op de stoel te slapen dus die heeft het ook naar de zin. Groetjes van allemaal, ook van Oma. Ze vond jouw pompoenensoep heerlijk. Schuilt er toch nog een kok in jou. Veel plezier en tot een volgend reisverslag.