Over 1 week... - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Yvonne Menkema - WaarBenJij.nu Over 1 week... - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Yvonne Menkema - WaarBenJij.nu

Over 1 week...

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

25 Oktober 2012 | Nederland, Veendam

...ben ik op dit tijdstip al een heel eind op weg richting Suriname. De bestemming van een 3 - weekse reis met Paramaribo als uitvalsbasis. Ik reis dit keer met Sawadee in een kleine groep van 14 deelnemers.

Tijdens de reis ontdekken we per fiets het Surinaamse 'platteland' en koloniaal Paramaribo. Maken we twee meerdaagse jungletochten in twee diverse gebieden van Suriname. Overnachten we in onder andere hangmatten nabij traditionele dorpen langs de Marowijne- en Tapanahonyrivier. Met kans op het zien van brulapen, vogelspinnen en anaconda's. Brrrr.... liever niet in mijn hangmat graag!

Een aantal trajecten worden per bus afgelegd en tijdens de jungletochten varen we in traditionele korjalen met houten bankjes. Met een speciaal gecharterde binnenlandse vlucht vliegen we van Paramaribo naar Drietabbetje.

Genoeg afwisseling dus voor zover ik het nu kan bekijken. Waar mogelijk zal ik jullie proberen op de hoogte te houden.

Groet,
Yvonne

• 26 Oktober 2012 - 10:13

Alie De Jong:

Ik ben benieuwd hoe dit avontuur zal verlopen en ontvang graag je reisverslagen

• 26 Oktober 2012 - 13:50

Heleen:

Verheug me er op om ze te lezen...,maar vooral heel veel plezier!!

• 26 Oktober 2012 - 19:58

Irene:

Daar gaat ze weer, ver weg! Hou ons maar op de hoogte. We horen graag van je.
    Maak er een mooie reis van. Geniet!
    Lieve groeten!

• 29 Oktober 2012 - 14:35

Pap En Mam:

Wij zullen uitzien naar je reisverslagen. We wensen je in ieder geval een hele fijne vakantie en geniet ervan!

• 30 Oktober 2012 - 06:40

Mariska:

Leuk ! Heel veel plezier en geniet ervan.

• 30 Oktober 2012 - 19:06

Twan:

Hoi Yvonne,
    Naar deze reis hebben we ook gekeken, Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
    Heel veel plezier!!!
    Groetjes Twan

• 30 Oktober 2012 - 20:51

Rens En Joop:

Het lijkt me een prachtige reis. We zien graag je verhalen. Mijn collega was er ook dit jaar
    Hij vond het prachtig. Dus tot hoors en veel plezier.

• 31 Oktober 2012 - 16:24

Pia:

Dat ziet er goed uit! Ben benieuwd naar je belevenissen! Veel plezier!

• 01 November 2012 - 10:09

Willem En Truus:

Hallo Yvonne

Wij wensen jou een hele fijne en avontuurlijke vakantie in Suriname en lezen jouw reisverslagen straks weer met veel plezier

• 02 November 2012 - 11:58

Eric:

Hoi Yvonne. Leuk, ben erg benieuwd naar je ervaringen daar. Klinkt ik elk geval veelbelovend.